Pages

Monday, September 10, 2012

PATAH TUMBUH HILANG BERGANTI

Alhamdulillah..sesungguhnya kehidupan ini merupakan rahsia dari ALLAH. banyak perkara yang diyakini telah hilang daripada genggaman, rupa-rupanya masih milik kita..cuma masa yang menentukan titik pertemuan itu..

hahaha..ari ni rasa gembira coz kalkulator scientifik yang 570 tu dah jumpa semula..ala kalkulator yang wajib ada kalo korang jawab exam add math SPM tu..sampai ke alam pekerjaan pon kalkulator tu mesti kena ada ngan aku...kalo tak aku rasa cam cacat semacam je..

dah 4 bulan aku tercari-cari mana pergi kalkulator tu..sampai satu tahap tu aku dah beli kalkulator yang baru...melayang la duit sekeping yang kaler hijau biru tu.

 yang lagi bestnya..tak sampai sebulan kalkulator yang baru tu plak hilang tak tau p mana.. ni la akibatnya bila slalu bwk kalkulator p mana-mana..confirm tertinggal..kalo bukan ari ni esok, kalo bukan esok lusa la jawabnya aku akan tinggalkan dia kat mana-mana.

tapi hari ni happy jumpa balik dah yang lama...alhamdulillah. yang satu lagi tu tak tau la bila kan ketemu semula..ada jodoh jumpa la lagi kita..

inilah dia kalau sememangnya rezeki kita,,pusing macam mana sekalipun akan kembali kepada kita,,SEKIAN


No comments:

Post a Comment