Pages

Thursday, September 13, 2012

KAMI DI SHIKIYA..

ASSALAMUALAIKUM SEMUA DAN SELAMAT PAGI


Semalam pergi LOWYAT plaza untuk beli kamera digital. ALHAMDULILLAH dapatlah yang berkenan satu. Lepas tu pergi sembahyang maghrib then kami singgah la untuk dinner kat shikiya..aku Ngan kawan aku ni memang suka cuba makanan yang bukan melayu..kami suka try makanan korea, jepun, western n etc..yang penting semua kena HALAL.
Aku pilih menu Salmon mizore, Unagi Natsu Age dan mineral water. dah lama teringin nak makan salmon..kiranya dalam sejarah hidup aku yang dah 24tahun ni..inilah kali pertama aku makan salmon..hahaha.ALHAMDULILLAH sedap...

Salmon mizore
salmon mizore yang nak dingap!!
Unagi natsu age ni ialah belut yang dibalut dengan terung,then dicelup kedalam tepung (tepung apa tu xtahu la) kemudian digoreng. Boleh tahan la jugak rasa dia.

Unagi natsu age
unagi natsu age dari dekat
ini pula yang kawan aku pilih. kunyahan pertama pun dah berapi. Pedas sangat!!sesuai dengan namanya.


spicy chicken

spicy chicken dari pandangan depan

crispy maki
ALHAMDULILLAH kenyang tak terkata..

No comments:

Post a Comment